søndag 1. februar 2009

Plantestell


I går fikk jeg jammen dusjet alle plantene i badekaret, gjett om de ble glade! Dette har jeg planlagt lenge, godt og få gjort det endelig!

Jeg har sittet og siklet på
http://www.nautesund.no/npvelkommen.php, ojojoj, det er så mye jeg har lyst på! Iriser, dagliljer, geranium, hosta osv, lista tar vel aldri slutt.. hehe
Heldigvis har jeg fortsatt mye tomt og opparbeide, så plass er det nok av! Da mangler man bare tid og penger - men det kommer porsjonsvis=)
Her er en av mine tidlig blomstrende iris, jeg gleder meg til å se de titte opp av jorda igjen!!

I dag er det skikkelig sur vind, var ute en liten tur i stad, men holdt på å fryse ørene av meg. Skikkelig guffent!
I dag står årets førsste prikling på programmet - JIPPI!!!
Ha en vidunderlig dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar